Uz usluge e-bankarstva do dodatnih pogodnosti

Svi su već upoznati sa svrhom i načinom funkcioniranja tekućeg računa, ali u Erste banci uvijek se ide korak dalje i približava željama i potrebama klijenata. Kako? Krenimo otpočetka!

Nije naodmet još jednom spomenuti glavnu, vrlo jednostavnu svrhu tekućeg računa, a to je priljev i raspolaganje novčanim sredstvima. Erste tekući račun može se prilagoditi potrebama pojedinca uz različite usluge – primjerice, debitna kartica Maestro, Erste Maestro Plus usluga kupnje i podizanja gotovine na rate, polog gotovine na uplatnim bankomatima, prešutno prekoračenje, trajni nalog ili usluge e-bankarstva.

U usluge e-bankarstva ubrajaju se NetBanking, mBanking i FonBanking, a upravo uz te usluge vezane su i neke novosti. Naime, u razdoblju do 31. svibnja 2018. svi klijenti koji ugovore usluge e-bankarstva koristit će ih 12 mjeseci bez naknade. Uz Erste mBanking ili Erste NetBanking u svakom trenutku možete saznati stanje svojih računa, kreditnih kartica i kredita, brzo i lako plaćati svoje račune, ugovoriti štednju, kupiti GSM bon ili ugovoriti trajni nalog.

Brojne su prednosti korištenja digitalnih usluga, a posebno se ističe plaćanje mjesečnih računa, koje je uz e-bankarstvo povoljnije i daleko brže. Osim toga, mjesečna naknada za vođenje tekućeg računa uz usluge e-bankarstva snižena je i iznosi 6 kuna, a dodatna pogodnost je i to što se za izdavanje kartice i PIN-a ne naplaćuje naknada.