TRI PRESTIŽNE NAGRADE ERSTE BANCI NA DANIMA KOMUNIKACIJA

Photo1
U sklopu Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija, Erste banka osvojila je čak tri prestižne nagrade. Tako je kampanja „Bankarite s kunama“ osvojila srebrnu nagradu Effie, „Misija: iseljenje“ nagradu X u kategoriji financijskih i osiguravajućih usluga, dok je nagradu Mixx u kategoriji „Brand Awarness“ za prisutnost u online medijima osvojila kampanja „Dozvola za shopping“. Riječ je o nacionalnom festivalu marketinških komunikacija koji okuplja najkreativnija agencije i stručnjake iz područja marketinga.

Tri nagrade u tri kategorije –  nagrada Effie, nagrada X i nagrada Mixx

Svaka od dobivenih nagrada dodjeljuje se za određeno područje. Tako se nagrada Effie dodjeljuje za povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata. Ova prestižna nagrada krajnji je dokaz i priznanje koje se na nacionalnoj razini dodjeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata. Za nagradu su se natjecala čak 42 rada koji su rezultat zajedničke suradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija! Srebrni Effie dodijeljen je agenciji Grey Worldwide Zagreb, za kampanju kojom se promovira štednja u kunama Erste banke „Bankarite s kunama“. Važno je istaknuti kako je Effie natjecanje priznato u cijelome svijetu i provodi se u više od 40 zemalja među kojima je hrvatsko posebno uspješno i kao takvo prepoznato i od Effie Worldwide organizacije prema čijoj licenci se izvodi. Nagrada X dodjeljuje se u deset kategorija najkreativnijim radovima prijavljenima na natječaj IdejaX realiziranima u svim vrstama medija. Ove godine je za nagradu konkuriralo 106 radova od strane 20 agencija i 61 oglašivača. Agencija Grey Worldwide ju je osvojila za kampanju Erste banke – “Stambeni krediti Misija Iseljenje” u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge.

Nagrada Mixx dodjeljuje se za najkreativnije i najučinkovitije radove u on-line oglašavanju, a za nju je konkuriralo 65 radova iz 24 agencije. Nagrada u kategoriji „Brand Awareness“ za posebno dizajniranu web stranicu „dinersposebnozavas.hr“ s James Bondom kao glavnim akterom kampanje,  dodijeljena je agencijama , iZone, McCann Digipark i MediaCom. Obje nagrade bira stručni žiri sastavljen od profesionalaca iz područja marketinga.

Sve ove nagrade rezultat su nastojanja Erste banke da u svojim promotivnim aktivnostima koristi najviše standarde oglašivačke industrije. Iz tog razloga redovito u realizaciji svojih marketinških projekata okuplja poznate glumce, režisere i snimatelje. Tako je u kampanji „Bankarite s kunama“ glavni lik oca, koji nasljedstvo i štednju u kunama ostavlja svojoj djeci i unucima, utjelovio najpoznatiji slovenski glumac Radko Polič. Bogdan Diklić je pak, u kampanji „Misija:iseljenje“, odglumio je oca koji sina želi nagnati da se iseli iz roditeljskog doma. Velika pažnja se posvećuje i snimateljskoj ekipi na čelu s filmskim redateljem Daliborom Matanićem te s Vanjom Černjulom, višestruko nagrađivanim snimateljem od strane američkih filmskih profesionalaca.