Otvorena vrata prvih poslovnica Erste banke uređenih po uslužnom modelu

Erste banka otvorila je vrata svojih prvih poslovnica preuređenih u skladu s uslužnim modelom poslovanja, koji u  središte stavlja savjetodavni odnos banke prema klijentu. Ideja je da se klijentu pruži upravo ona usluga koja mu je doista potrebna, a kako bi mu se moglo posvetiti dovoljno vremena i saznati njegove potrebe, banka je započela projekt transformacije poslovnica.

Nove poslovnice podijeljene su u nekoliko zona. Središnje mjesto zauzima zona dobrodošlice, u kojoj se klijent dočekuje te potom upućuje u jednu od zona u kojoj mu se, ovisno o razlogu posjeta, posvećuje posebna pažnja. U novim poslovnicama nalazi se i samouslužna zona opremljena modernim uređajima, čime se dio transakcija preusmjerava s blagajničkih pultova. Važnu ulogu u novom konceptu ima i tehnologija, koja je prilagođena fleksibilnom radnom mjestu zaposlenika te omogućuje njihovo povezivanje s partnerima banke korištenjem video-chat tehnologije.

Naime, Erste banka je započela s projektom transformacije poslovnica kao odgovor na okruženje u kojem posluje i kojem se želi prilagoditi. Naime, ponašanje i navike klijenata su se promijenile, tehnološke promjene okružuju nas i privatno i poslovno, klijenti imaju nove, drugačije zahtjeve, pa se i uloga poslovnica banke promijenila. Stoga je Erste banci primarni cilj poslovati na način da postane savjetnik svojim klijentima, a posljedično i maksimalno povećati korisničko iskustvo klijenta.

Zasad su po novom modelu otvorene dvije poslovnice, u Puli i Makarskoj, dok će do konca godine banka otvoriti još dvije ovakve poslovnice u Hrvatskoj. Dugoročno će projekt transformacije prodajne mreže obuhvatiti sve 132 poslovnice Erste banke, a osim banke u Hrvatskoj, u projektu sudjeluje i svih sedam zemalja međunarodne Erste Grupe s više od 2500 poslovnica. Cilj projekta je proaktivno pružanje personalizirane usluge te bolje korisničko iskustvo klijenata.