Saznajte zašto je uz mToken digitalno bankarstvo super!

Možda ste vremenom zavoljeli svoju Display karticu. Ima nešto u toj nespretnoj potrazi, zabrinutosti da ste je izgubili i da nikada nije tu kad trebate na sekundu ući u mBanking ili NetBanking. No postoji nešto još bolje – mToken.

mTokenPo čemu je mToken toliko poseban?

mToken, kao i Display kartica, služi kao sredstvo prijave na usluge digitalnog bankarstva, odnosno za plaćanja, primjerice tijekom korištenje usluge „Slikaj i plati“. Nalazi se unutar mBanking aplikacije, koju možete skinuti na svoj iPhone ili Android telefon. S obzirom da mobitel stalno nosite sa sobom, usluga vam je odmah dostupna, bez nepotrebnog traženja po novčaniku, torbici… Ovo vam omogućuje najjednostavniji način pristupa digitalnom bankarstvu Erste banke (mBankingu, NetBankingu i FonBankingu). Svim uslugama pristupate samo jednim mPIN-om, odnosno 4-znamenkastim kodom koji sami definirate prilikom aktivacije mTokena. Treba napomenuti kako se mPIN i PIN koji koristite za plaćanja i podizanja gotovine te zaporka koju unosite u Display karticu razlikuju. Osim što je način korištenja brz i jednostavan, u cijelosti je siguran. Stoga, samo hrabro!

Što je potrebno za korištenje?

Kako biste mogli koristiti aplikaciju na svojem iPhoneu ili Androidu, uslugu zatražite u bilo kojoj poslovnici Erste banke, odnosno preko NetBankinga. Kod ugovaranja usluge na vaš će telefon stići SMS za instalaciju aplikacije, koja će se instalirati otvaranjem SMS-a. Aplikaciju možete preuzeti i sa Google Playa ili Apple Storea, kao i sa stranice banke www.bankarenje.hr/banking. Samu aplikaciju možete aktivirati korisničkim imenom i zaporkom, koje dobijete u poslovnici, ili Display karticom kojom inače pristupate Erste NetBanking uslugama.