Nove usluge za nove navike

obitelj_banner_455x163Dinamičan razvoj modernih tehnologija promijenio je svijet bankarstva pa je praktična i trenutačna dostupnost bankarskih usluga utjecala i na navike korisnika. Ono je tako zahvaljujući aplikacijama za pametne telefone ili druge uređaje s pristupom internetu postalo lako i uvijek dostupno. Primjerice, korištenje mobitela za plaćanje na prodajnim mjestima ili uzimanje rednog broja u željenoj poslovnici, odnosno alata za upravljanje potrošnjom, koje su samo neke od ponuđenih mogućnosti bankarenja Erste banke.

walletJedna od ponuđenih usluga je i aplikacija Erste Wallet, koja korisnicima služi kao svojevrstan e-novčanik. Naime, aplikacija korisnicima Android i iPhone uređaja omogućuje, između ostalog, plaćanje na posebno označenim prodajnim mjestima, bilo da je riječ o trgovinama, restoranima… Plaćanje je krajnje jednostavno jer se obavlja fotografiranjem QR koda trgovca, pri čemu korisnik odabire svoj račun u Erste banci s kojeg želi izvršiti uplatu. Budući da mu aplikacija omogućava da u nju uvrsti i bodovne (loyalty) kartice trgovačkih centara u kojima kupuje, može se njome služiti i za sudjelovanje u njihovim nagradnim programima. Ako trgovina u kojoj rado kupuje ne prihvaća ovakav način plaćanja, korisnik je može i predložiti. Isto tako, ako nije siguran koja prodajna mjesta prihvaćaju ovakav način plaćanja, to može saznati putem interaktivne zemljopisne karte. Dodatna je pogodnost da korisnik sredstva sa svojeg računa može prebaciti na račun drugog korisnika Erste Wallet usluge. Korištenje aplikacije ugovara se u poslovnici Erste banke, a aplikacija se može i prije ugovaranja besplatno preuzeti s Google Playa ili AppStorea ili otvaranjem http://bankarenje.hr/wallet. Sama usluga nije samo praktičan način plaćanja za korisnike pametnih telefona, nego je praktična i za prodajna mjesta koja se odluče ugovoriti ovu opciju plaćanja uslugu. Primjerice, usluga im omogućava da sredstva s računa kupaca koji plaćaju na ovaj način odmah sjednu na njihov poslovni račun u Erste banci, što im bitno pojednostavljuje i pojeftinjuje poslovanje.

redomatŽeleći pojednostavniti odlazak u poslovnicu banke klijentima kako bi jednostavnije upravljali svojim vremenom banka je razvila i aplikaciju Redomat. Riječ je o aplikaciji za iPhone i Android uređaje, koja omogućuje uzimanje broja u željenoj poslovnici, daje informaciju o mjestu u redu, služi ugovaranju sastanka sa savjetnikom u Banci itd. Korisnik putem interaktivne zemljopisne karte može pregledati njemu najbliže poslovnice te broj uzeti u onoj u kojoj će najkraće čekati u redu. Naime, nakon što odabere poslovnicu, dobiva informaciju koliko je ljudi trenutačno u redu, a nakon što uzme broj, putem aplikacije može saznati kada je primjerice 6. Ili 3. U redu. To mu omogućava da umjesto čekanja u redu obavlja druge željene aktivnosti. Aplikacija pruža mogućnost i ugovaranja sastanka sa savjetnikom, a nakon odabira poslovnice i rezervacije željenog termina savjetnik telefonski korisniku potvrđuje, odnosno predlaže novi termin. Može se besplatno preuzeti izravno iz Google Playa ili AppStorea, otvaranjem http://bankarenje.hr/redomat na mobilnom uređaju ili skeniranjem QR koda na promotivnim materijalima Erste banke.

financijskiOsim što klijentima nastoji pojednostavniti svakodnevna plaćanja, odnosno uštedjeti vrijeme, Erste banka je razvila i Financijski manager, dodatan modul unutar Erste NetBanking usluge, koji korisnicima omogućava upravljanje vlastitim financijskim sredstvima. Osim što im daje uvid u to gdje i kako troše, omogućava im i upravljanje potrošnjom. Tako im, pored detaljnog uvida u način potrošnje i, primjerice, kreditnih obveza, omogućuje izradu budućeg plana potrošnje temeljem poznatih parametara. Primjerice, korisnici mogu definirati koji iznos žele mjesečno potrošiti te u svoj proračun unesu sve unaprijed poznate troškove. Na ovaj način lakše mogu definirati prostor koji im ostaje za eventualnu daljnju potrošnju. Na primjer, u izračun mogu unijeti troškove režija (telefon, struja, grijanje, voda itd.) i sve ono što svakog mjeseca obično podmiruju.  Prednost usluge je da za njezino korištenje nije potrebno informatičko i financijsko predznanje. Budući da se svi podaci već nalaze u bazi, od korisnika se ne zahtijeva upisivanje podataka jer se oni sami automatski učitavaju. Osim što je ponudila uslugu upravljanja financijama, banka je osvježila sam izgled internetskog bankarstva te uvela i mToken uslugu. Ona korisnicima, uz Display karticu, služi kao dodatno sredstvo za prijavu na usluge elektroničkog bankarstva kao što su NetBanking, mBanking ili FonBanking te za autorizaciju transakcija. Za korištenje mTokena klijent mora imati iPhone ili Android telefon te instaliranu aplikaciju mBanking, pri čemu je mToken besplatan za sve korisnike elektroničkog bankarstva.