MARIO BRKIĆ:“SVE ŠTO RADIMO ZA NAS JE PONAJPRIJE ULAGANJE U BUDUĆNOST“

ErsteSvijet_MarioVeć drugu godinu zaredom Erste banka u suradnji sa Zagrebačkim inkubatorom poduzetništva (ZIP) organizira Erste Finnovation Hackathon tijekom kojeg mladi inovatori moraju osmisliti i predstaviti prototip aplikacije kojom bi riješili problem koji su odabrali na početku natjecanja. U organizaciju je uključen i BeeOne, posebna organizacijska jedinica za razvoj digitalnih proizvoda na razini Erste grupe iz Beča, koju je u Zagrebu predstavljao Mario Brkić, što je ujedno i bio povod za razgovor s njim.

Kako ste zadovoljni rezultatima ovogodišnjeg Hackathona i kakva je bila atmosfera?

Jako smo zadovoljni jer mislim da su timovi pripremili iznenađujuće puno u tako kratkom vremenu, a pogotovo me veselilo što su neki stvarno pokušali sagledati zadane probleme iz drugačijeg kuta od uobičajenog.

Po čemu se ovaj Hackathon razlikovao od onog održanog prošle godine i koji je vaš osobni dojam u odnosu na prošlu godinu?

Ove godine smo stavili naglasak na „live demo“, što znači da su timovi morali prezentirati funkcionalno rješenje aplikacije, odnosno da osnova prezentacije bude upravo rezultat njihova rada  tijekom 24 sata. Ove se godine vidi iskorak u razini i ozbiljnosti napravljenog, što je za svaku pohvalu. 

Kako gledate na važnost organizacije Hackathona?

Hackathoni su odličan način da se približimo tehnološkoj i startup zajednici. Na ovaj način možemo vidjeti kako ti, prije svega mladi, ljudi pristupaju rješavanju zadanih problema. To jest, koliko kvalitetno uspijevaju riješiti zadatke. Ovo je ujedno i izvrsna prigoda da se dobro upoznamo i zabavimo.

Koja je uloga BeeOnea Erste banke?

BeeOne se bavi razvojem novih digitalnih proizvoda Erste banke, ali ne samo kroz razvoj inovacija i digitalnih proizvoda, već i poticanjem na promjene pristupa i istraživanjem novih poslovnih modela u banci. Naš je fokus uvijek na klijentu, a sve što radimo za nas je ponajprije ulaganje u budućnost. U konačnici, cilj nam je stvoriti modernu banku kojom će klijenti biti zadovoljni i koju će prepoznati kao onu koja im donosi dodatnu vrijednost.

Poznato je da BeeOne intenzivno surađuje s Erste bankom u Hrvatskoj. Jesu li iz te suradnje već proizašli neki proizvodi i našli primjenu i na drugim tržištima?

S Erste bankom iz Hrvatske surađujemo od prvog dana. Jedan od proizvoda koji je prvo razvijen za hrvatsko, a potom prepoznat na ostalim tržištima, kao što je austrijsko, aplikacija je za mobilne uređaje „Slikaj&Plati“. Sada suradnju nastavljamo s novom aplikacijom za pametne mobilne uređaje „Redomat“, kojom smo korisnicima nastojali omogućiti što kraće čekanje u redu u poslovnici. Naime, putem aplikacije mogu preuzeti broj i saznati koji su na redu. Ujedno im aplikacija daje informaciju o tome u kojoj je poslovnici manja gužva te gdje se nalazi njima najbliža poslovnica. Vjerujem da će u budućnosti biti još mnogo svijetlih primjera suradnje.

Hoće li ova aplikacija dobiti i svoju primjenu u inozemstvu/ u drugim državama?

Zbog svoje jednostavnosti i zbog toga što rješava konkretan problem naših klijenata u mnogim državama, već su se javila druge članice Erste grupe, s kojima sad radimo na uvođenju aplikacije na njihovo tržište, što me posebno veseli. Redomat mi je osobno jedna od dražih aplikacija. Naime, zbog svoje jednostavnosti i činjenice da rješava problem s kojim se svatko može poistovjetiti.