ERSTE PONUDA

BAVITE LI SE TURIZMOM?

UČINITE SVOJE ODREDIŠTE NEZABORAVNIM!

sea - Erste ponuda

Hrvatska godinama gradi imidž odličnog turističkog odredišta, a osim za obalu, turisti pokazuju i sve veće zanimanje za kontinentalni seoski te planinski turizam. Gosti su sve zahtjevniji, što je dovelo do povećanja potrebe za kvalitetnijim smještajem, dodatnim sadržajima i popratnim turističkim uslugama. Budući da male i obiteljske hotele odlikuje visoka kvaliteta usluge, njegovanje autentičnosti i posebnosti, upravo oni najbrže i najkvalitetnije mogu udovoljiti sve raznovrsnijim zahtjevima.

Male i obiteljske hotele odlikuje i stalna tendencija rasta prometa i potrošnje, zbog čega i ne čudi da upravo ulaganje u njih predstavlja jedan od temeljnih pravaca hrvatskog turizma. Ipak, unatoč čvrstim temeljima, jedinstvenim prirodnim bogatstvima i tradiciji, prisutan je problem kratkog trajanja sezone. To je razlog za stalno unapređivanje ponude u smislu specijalizacije prema uskim segmentima potražnje i modernizaciji domaćih proizvoda.

Ulaganje u turizam u suradnji s Erste bankom

Erste banka prepoznala je turističku industriju kao jednu od fokus industrija. Stoga svojim proizvodima i uslugama banka nastoji pomoći u podizanju turističke konkurentnosti i pozicioniranju Hrvatske kao jedne od vodećih europskih, pa i svjetskih, destinacija s brojnim geografskim raznolikostima i dodatnim sadržajima.

Prateći financijske želje i potrebe svojih klijenata, i to neovisno o grani turističke industrije kojom se bave, banka je razvila Erste kredit za investicije u turizmu.

Kredit je namijenjen proširenju kapaciteta, podizanju kvalitete usluga te uvođenju novih sadržaja, čime se ujedno produljuje trajanje sezone. Isto tako, njime se mogu refinancirati i manje povoljni krediti.

Prilikom ulaska u investiciju banka klijentima nastoji pomoći da prevladaju prepreke na koje naiđu te izaći im ususret, razumijevajući specifičnosti industrije i poduzeća. Stručnim savjetima specijalista Banka pomaže u odabiru najboljeg proizvoda ili usluge iz svoje ponude, kojim će klijenti unaprijediti svoje postojeće turističko poslovanje, ojačati i učvrstiti tržišnu poziciju te postati željeno povratno odredište.

Važnost poslovnog plana i ročne usklađenosti!

Neophodno je imati kvalitetan srednjoročni i dugoročni poslovni plan kako bi se imao stvaran uvid u sve prednosti, nedostatke i potencijalne poslovne ishode. Isto tako, ročna usklađenost izvora i predmeta financiranja jedini je ispravan put ka zdravom i uspješnom poslovanju.

Iznos kredita maksimalno 80 % ukupne vrijednosti investicije
Maksimalni rok dospijeća do 10 godina
Poček do 2 godine
Povrat kredita polugodišnji, kvartalni, mjesečni anuiteti ili jednaki obroci
Obračun kamata u slučaju korištenja grace perioda ili povrata kredita u ratama – mjesečni ili kvartalni