Erste mBanking – za neometano poslovanje unutar ili van ureda

Erste banka od sada i poslovnim korisnicima omogućuje korištenje usluge mBanking, čime im omogućuje poslovanje putem mobilnih uređaja iPhone i Android. Uvođenjem usluge omogućuje im se korištenje jedinstvene autentifikacije prilikom prijave u uslugu mBanking, pri čemu aplikacija nudi i dodatne funkcionalnosti poput parcijalnog skeniranja i učitavanja faktura. Sve ovo poslovnim korisnicima može donijeti znatne uštede vremena u svakodnevnom poslovanju te im osigurati neometano poslovanje, neovisno posluju li u uredu ili na terenu.

12291243_10154364975102519_6709886825662617501_o

Sama funkcionalnost parcijalnog skena omogućuje učitavanje pojedinih dijelova fakture, koje je komplicirano ručno prepisivati, poput modela i poziva na broj, odnosno IBAN-a. Za korištenje funkcionalnosti dovoljno je da korisnik odabere opciju „Parcijalni sken“, nakon čega se na mobilnom uređaju uključuje kamera, unutar koje se ispisuje naziv onog polja s uplatnice kojeg je potrebno skenirati.

Primjerice, ako se od korisnika traži da skenira iznos računa, dovoljno je da prozorčić kamere usmjeri prema onom dijelu fakture na kojem je iznos napisan. Ako je učitavanje s fakture prošlo uspješno, prikazat će se zeleni kvadrat s fotografiranim podatkom, nakon čega se može krenuti na fotografiranje sljedećeg podatka s fakture. Nakon što su svi traženi podaci s fakture skenirani, automatski se kreira novi nalog za plaćanje na temelju skeniranih podataka.

Aplikacija omogućuje i učitavanje faktura dobivenih e-mailom u mBanking kako bi se od njih automatski kreirao nalog za plaćanje bez potrebe za ručnim prepisivanjem podataka s fakture.

Uslugu Erste mBanking poslovni korisnici ugovaraju u bilo kojoj poslovnici Erste banke i to za svakog pojedinog korisnika usluge, za što im je potreban ovjeren Zahtjev za korištenje usluge. Prijava na mBanking uslugu obavlja se, kao i kod privatnih korisnika, korištenjem Display kartice ili  mTokena.

Kako bi mogle ugovoriti i  koristiti mToken za prijavu i potpis transakcija, pravne osobe moraju dati dopuštenje za korištenje mTokena svakom pojedinom korisniku putem Zahtjeva za korištenje ili Zahtjeva za promjenu podataka. Pravna osoba mToken može ugovoriti u poslovnici ili, ako ima ugovoreno dopuštenje za korištenje mTokena, može mToken aktivirati Display karticom. Proces ugovaranja mTokena u poslovnici i Display karticom jednak je kao i kod fizičkih osoba.

Jedino ograničenje koje pravne osobe imaju pri korištenju mTokena, isključivo na mBanking usluzi, dnevni je limit za unos i potpisivanje transakcija postavljen na 50.000,00 kn. Dakle, ako se poslovni korisnik na mBanking prijavi mTokenom u jednom danu zbirno može unijeti i potpisati naloge do ukupno 50.000,00 kn.

Navedeni limit odnosi se samo na prijave u mBanking mTokenom. Sve ostale prijave, poput prijave u mBanking Display karticom, zadavanje naloga u NetBankingu i potpisivanje u mBankingu, ne uključuju nikakav limit.