Erste banci zlatna Ideja X na Danima komunikacija

Na festivalu oglašavanja Dani komunikacija, održanom u Rovinju, reklama za stambene kredite Erste banke s kojima se da živjeti, “Budi kod sebe doma”, osvojila je zlatnu Ideju X, a njezin kreativni potpisnik, Jakov Vilović iz agencije Utorak, posebno priznanje za copywriting.  Osim Ideje X, banci je dodijeljena nagrada za najbolju digitalnu strategiju za kampanju “Erste moćne online usluge za poduzetnike”.

Struka je i do sada prepoznala kreativnost promotivnih reklama Erste banke, nastalih prema kreativnim konceptima agencije Utorak, te u suradnji s agencijom Val Produkcija, zaduženom za snimanje TV i radijskih reklama.

Nagradu Ideja X banka je u kategoriji financijskih i osiguravajućih usluga osvojila posljednjih pet godina zaredom. Između ostaloga, i lani za kampanju tekućih računa i uslugu Maestro Plus pod nazivom “Milo nima vrimena”. Srebrni Effie, nagradu čiji je isključivi kriterij učinkovitost, odnosno poslovni rezultat, banka je osvojila za kampanju gotovinskih kredita uz online zahtjev, poznatiju kao “Andrija voli ići u banku”. Kreativni tvorac svih navedenih kampanja je Jakov Vilović iz agencije Utorak.