180 tisuća klijenata koristi usluge digitalnog bankarstva Erste banke

Sigurnost, jednostavnost korištenja te ušteda vremena karakteristike su digitalnih kanala Erste banke koje je prepoznalo ukupno 180 tisuća klijenata, koliko ih je do konca 2015. imalo ugovoreno usluge Erste NetBankinga i Erste mBankinga.

mockup

Korištenje samih usluga iz godine u godinu je sve popularnije, pa je broj aktiviranih usluga prošle godine povećan za 20% u odnosu na godinu ranije. Povećao je i broj novih korisnika za 15%, od čega njih 70% redovito koristi usluge.

Klijenti banke rado i često koriste mBanking, usluga mobilnog bankarstva koja privatnim i poslovnim korisnicima omogućava jednostavno praćenje i upravljanje sredstvima na svim vrstama računa otvorenim u Erste banci putem Android i iPhone mobilnih uređaja. Tako je tijekom prošle godine broj korisnika usluga mBankinga povećan za 50% u odnosu na godinu ranije. Povećanjem broja korisnika povećan je i broj transakcija za 26%, od čega je interni prijenos između računa u banci porastao za 46%. Klijenti su prepoznali i mToken, kao praktičnu prijavu na usluge elektroničkog bankarstva, čiji broj iz mjeseca u mjesec raste.

Osim što digitalno bankarenje zasigurno pojednostavnjuje raspolaganje novcem, Erste banka korisnike svojih digitalnih usluga redovno nagrađuje, a o tome više u sljedećem broju….